Vyhledávání


Kontakt

Energoburza s.r.o.
Těšovice 65
Husinec
384 21

+420 721 254 216
+420 723 898 198

E-mail: info@planovacisystemy.cz

FAQ

 

 

Plánovací systémy Energoburza  v otázkách a odpovědích

 

Kdo je kdo:

  • Odběratel je ten, kdo knihu zakoupí a dále ji předává svým obchodním partnerům jako dar
  • Uživatel je obdarovaný, tedy ten, která bude plánovací systém po celý rok užívat.

 

 

1) V čem spočívá inovativní princip Plánovací knihy (diáře)?

Plánovací kniha (diář) je postavena na zcela novém principu přehledových listů. Přehledové listy pomáhají uživateli k bleskové orientaci v obsazeném resp. disponibilním čase v rámci jednoho měsíce. [Viz též dotaz č. 2]

 

2) Co si mám představit pod pojmem „přehledový list“?

Kniha (diář) obsahuje dvanáct měsíčních přehledových listů provedených z kvalitního zesíleného papíru.  List má formu volné záložky s výsekový hmatníkem označeným názvem měsíce. Lícová strana přehledového listu zobrazuje rámečky symbolizující měsíční kalendárium rozdělené na týdny, dny, hodiny a půlhodiny nebo čtvrthodiny; rubová strana je určena pro reklamní potisk. [Viz též dotaz č. 3]

 

3) Jak se pracuje s přehledovými listy?

Představte si, že domlouváte schůzku a nabízíte partnerovi variantní termíny (nebo partner nabízí Vám, princip je stejný). Podíváte se na přehledový list příslušného měsíce a ihned vidíte veškerý Váš disponibilní čas. Bez zdržování listováním v knize (diáři) nabízíte partnerovi různé možnosti. Když se dohodnete na konkrétním termínu a délce schůzky, označíte příslušná políčka na přehledovém listu a do knihy (diáře) zapíšete téma schůzky. Kniha (diář) je zas připravena pro další použití.

 

4) Lze plánovací knihu (diář) používat i bez přehledových listů?

Samozřejmě. Vyjmutím přehledových listů se z produktu stane běžný diář. Kdo si však zvykne na komfort rychlé orientace v čase, už se přehledových listů nevzdá.

 

5) Co s „prošlými“ přehledovými listy?

Jestli si je uživatel založí nebo je vyhodí záleží na tom, jak důležité jsou pro něj informace otištěné na rubu přehledových listů.

 

6) Existuje jiný výrobek postavený na tomto principu?

Neexistuje. Princip přehledových listů je chráněn užitným vzorem, jehož držitelem je Energoburza s.r.o.

 

7) Jaké jsou varianty Plánovací knihy (diáře) ?

  • Základní varianty jsou uvedeny na www.planovacisystemy.cz
  • Jakékoliv modifikace na přání odběratele jsou možné.
  • Poradíme Vám s výběrem varianty podle vašeho marketingového záměru a potřeb koncového uživatele.

 

8) Proč mám svým obchodním partnerům darovat právě plánovací systém od Energoburzy?

  • Nespornou výhodou našich produktů je mimořádná účinnost coby reklamního média [Viz též otázka č. 9]
  • Vaši partneři dostávají každoročně několik diářů. Budou však používat pouze jeden, a to ten, který je nejvíce zaujme. Systém Energoburzy je nový, inovativní, což nepochybně ovlivní rozhodování obdarovaného.
  • V případě našich plánovacích systémů, které jsou jinými pracovními nástroji než běžný diář, dáváte dar, jaký Váš partner s velkou pravděpodobností od nikoho jiného nedostane.
  • Máte jedinečnou příležitost předání daru proměnit v malou besedu o jeho užitných vlastnostech a způsobu používání a přitom nenásilně poukázat na mnoho užitečných informací na přehledových listech.

 

9) Jak funguje reklama v plánovacích systémech Energoburzy?

Předně je třeba říci, že systém reklamy je mimořádně účinný, protože na uživatele působí oproti běžným médiím až trojnásobně.

  • Reklama je umístěna na přehledových listech, které jsou do knihy volně vloženy. Tento inovativní systém sám o sobě obrací pozornost uživatele k přehledovým listům.
  • Uživatel s přehledovými listy denně pracuje (oproti tomu např. reklamu v časopise shlédne jednou nebo nejvýše několikrát, a to mezi záplavou jiných reklam)
  • Uživatel s přehledovými listy pracuje dlouhodobě (nejméně jeden měsíc) a za tu dobu si informace z listu osvojí, nebo si alespoň zafixuje, kde je najde.
  • Při vhodně volené strategii reklamy uživatel vnímá produkt spíše jako pohotový zdroj informací (je neustále při ruce), než jako reklamu.
  • Díky dvanácti reklamním plochám v knize lze naplánovat i reklamní kampaň rozloženou v čase.

V plánovací knize (diáři) je další možný reklamní prostor v těle knihy a na předsádkách.

 

10) V čem spočívá výhoda stolního kalendáře?

  • Výrobek ideálně spojuje výhody tolik oblíbených stolních kalendářů  a jednoduchého diáře. Představte si, že používáte stolní kalendář       a na cestu si musíte některé poznámky psát na papírky, nebo jste nuceni používat ještě druhý plánovací systém – diář. Nesmíte zapomínat přepisovat poznámky z jednoho do druhého!                                                                                                                                              Nebo ..… jednoduše složíte mobilní část stolního kalendáře do tašky a jdete.
  • Pokud nám poskytnete seznam příjemců kalendářů, my Vás včas upozorníme, až bude potřeba objednat pro konkrétní klienty kalendárium pro další rok.     Na nikoho nezapomenete; seznam můžete přitom kdykoliv upravit.
  • Zasílání aktuálních sešitů kalendária si můžete předplatit a dále se již o nic nestaráte. Získáte dárek, kterým dáte najevo, že na obdarované opravdu a dlouhodobě myslíte a obdarovaní budou mít dárek od Vás denně na očích.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.